Programování PIC16F877A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 3 15:32:00 CET 2013

> Tie najhorsie nocne mory zacinaju slovami "Pocuj, nemohol by si len...?"

No a pre toto som Ta tymito slovami s PICkom neotravoval a zbastlil som si programator a zacal pisat FW sam... Este stale len 12F683, a este stale som vytoceny z tej nekonecnej fantazie ehm inzinierov z Arizony pri vymyslani dalsich a dalsich rozdielov do novych druhov PICov, ale blikanie uz mam za sebou a funguje uz aj prvotna verzia skutocnej aplikacie.

Akurat som zabil dost casu tym, ze som sa programator snazil urobit na protokol AN851, len aby som prisiel na to, ze ano aj toto je len ad-hoc pozliepane a ze s tym protikusom v MPLabe to nemohlo nikomu poriadne fungovat... Zlate STK500 ;-)

wek