Programování PIC16F877A

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Prosinec 3 13:35:34 CET 2013

Ahoj,
kamarád mě požádal o naprogramování PIC16F877A.

Schéma: http://om3wzm.nagano.cz/Hobby/PSW%20meter/SWR%20meter.bmp
Originál schéma: http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Swrmeter/swrmtr.PDF
HEX: http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/Swrmeter/877A.hex

Zkusil jsem to Prestem, verifikace proběhne OK, ale na displeji není nic
vidět. Jako první bych chtěl vyloučit chybné fuses. Mohl by prosím někdo
znalý kouknout na screenshot z UP, zda vypadají správně? Připadne mi, že
se načítají z HEXu, protože změna OSC na RC je před programováním
vrácena zpět na HS. Osazen je krystal 16MHz. Zkusil jsem LVP i ne-LVP.

Po minulém programovacím kolečku prý nekmital krystal (měřeno 8MHz
osciloskopem se sondou). Pokud někoho nenapadne něco lepšího, tak asi
zkusím vyměnit krystal a pak displej (nějaký xx1602).

Díky Láďa

P.S. Taky se vám stává, že po vás někdo chce něco "jen vypálit do
procesoru" a vy strávíte dvě odpoledne tím, že řešíte jeho chyby HW a
osazování? ;-( Holt pro dobrodu na žebrotu.