3D printer

Úterý Prosinec 3 09:46:41 CET 2013

Pouziva nekdo spinace na te desce RAMPS? Nevim, co tam mam za mosfety,
ale vydrzi 250 stupnu a jeste i rozepnou, tohle soudruzi dos
poddimenzovali...
No nic, udelam externi desku protoze se tam chladice nevejdou, stejne
potrebuju na hotend aspon 20V protoze mi 12V topitka jeste neprisla a to
origo je evidentne na 24V (ma 13 ohmu) I tak to ale za nekonecne dlouhou
dobu ohralo hotend na 205 stupnu, ty sklenene termistory to davaji
docela dobre, meri to s odchylkou par stupnu od multimetru s termoclankem.