prilis zrave arduino

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 3 00:16:54 CET 2013

Cinskej klon Arduina Nano pred casem dorazil a tak jsem si zacal hrat.
( a taky skripat zuby nad softwarovym omezenim).
 Vsechno celkem dobry, dokud jsem to nepripojil na A-metr.

Papirove udaje:
mega 328P 16MHz    10mA
FT323RL                     15mA
stab. LM340      max 6,5mA
PWR led                     4mA
celkem                       35,5mA

Mereni:
Pri spusteni jednoducheho blikatka a 5V to bere 56mA (7,5V / 57mA)
pri zhasnute led.

Coz je o 20mA vice nez by melo. Proc to sakra zere tolik ?
Napadaji mne 3 moznosti. Cinan osazuje nejake zmetkove soucastky s
vysokou spotrebou. Nektera ze soucastek neni original ale cinskej pajc
(nejspis FT323), kterej je pinove i softwarove kompatabilni, ale
spotrebu ma vetsi.
A nebo neco takoveho http://cdr.cz/clanek/cinske-stenice-ve-spotrebicich
 Jak jsou na tom se spotrebou vase arduina ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz