Re: OT: Odkamenění konvice

Pondělí Prosinec 2 16:13:35 CET 2013

Nojo, ale u tablet uz je ten obchodni priplatek za prejmenovani "kyselina
libovolna" --> "specialni tablety na cisteni".

Mel jsem na mysli neco jako drogeriebarvylaky, kde mi do pytliku navazi kilo
mastku, na pult hodi pixlu pecek NaOH a pridaji pytel kalafuny, pricemz za to
vsechno zaplatim mene nez za jednu spravne pojmenovanou tabletu od kazdeho.

D.O.