OT: Kamera do auta

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Prosinec 2 15:32:09 CET 2013

Možná by stačilo něco podobného (malé je to dost) a jenom vyřešit (dotáhnout) napájení
http://www.ebay.com/itm/Mini-DVR-808-16-V2-Lens-D-Car-Key-Chain-Micro-Camera-HD-720P-Pocket-Camcorder-/180937263580?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item2a20b389dc
http://www.armadale.org.uk/808manual.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=d83DggnzDf0

Autorotaci by to mělo umět. Zapnutí/vypnutí záznamu po připojení/odpojení napájení také. Prodává se i prodlužka na snímací prvek.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Belohrad
Sent: Monday, December 02, 2013 9:16 AM
To: Pikulik; HW-news
Subject: Re: OT: Kamera do auta

anoano,
mohl by mi prosim nekdo poradit? Tak 4 mesice zpet do me naboural nejaky francouz a velmi jsem litoval, ze neco podobneho nemam. Doporucil by nekdo nejaky 'maly' kompaktni kit? Nejlepe aby se to treba dalo prilepit zezadu na zpetne zrcadko. Mimochodem - ma nekdo z vas kameru i na zadnim okne?

diky
.d.