OT cestina v subjectu

Pondělí Prosinec 2 14:49:55 CET 2013

Nerad bych aby se tim vytvoril dalsi flame, naopak doufam ze to trochu pomuze k
zlepseni miru na celem svete:
Mail, na ktery odpovidam, je prvni z konvickove diskuse, ktery mel u me spatne
citelne zobrazeny subject, konkretne rovnitko a kod misto znaku s diakritikou;
vsechny predchozi maily mi ukazal s diakritikou.

Ale ja pouzivam ponekud minoritni Pegasus Mail, radsi jsem se tedy podival i
jinym: v Kerio webmaileru je mail od RV s rovnitkem, subject predchoziho mailu
od p. Lukese se ukazuje s vynechanymi ceskymi znaky (i pohledem do html
chybeji).

V hlavickach je zda se videt pricina:
od p. Lukese:
Subject: Re: Odkamenění konvice
(tj. v subjectu je natvrdo e s hackem a dlouhe i, ke me to prislo jako kody EC
a ED, coz je shodou okolnosti stejne v 8859-2 i 1250 a proto se mi to taky asi
na mych Windows zobrazilo spravne)

od RV:
Subject: ADMIN Re: Odkamen=ECn=ED konvice

Takze bych rekl, ze oba jsou spatne (tedy proti RFC, ktere je vlastne
nezavazne, takze spatne nejsou). V prvnim je v subjectu pouzity 8bitovy kod
misto 7, ve druhem je subject zakodovany ale neoznaceny na zacatku =?
Ale taky se mozna pletu, uz je to precejen doba co jsem ty RFC cetl. Urcite tam
ale bylo napsane, ze kdyz je neco blbe, tak se ma mailer pokusit to aspon nejak
zobrazit a nesmi to nezobrazit uplne, coz v obou pripadech vlastne nakonec
vyslo, takze je svym zpusobem vse v poradku.

D.O.