ADMIN Re: Odkamen=ECn=ED konvice

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 2 11:52:36 CET 2013

Dd, pominu-li to, ze pisete do stopnuteho vlakna, tak pokud se omlouvate
za OT tak ho do predmetu napiste. Vlakno jsem stopnul kvuli tomu, ze ma
rozpadly predmet, neni OT a krafete uplne o necem jinem nez se tazatel ptal.

Obecne:
Prosim nepouzivejte v predmetu diakritiku - pak to dopada jak to dopada
- kdyz se clovek vyskytuje na obskurnich systemech a odmita prijmout
realitu 21. stoleti - predpokladam, ze kolega Lukesh nam pise jeste ze
SMEPky ;-)

Admin