Vcely - Re: Druhy poslechovy slepy test

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Prosinec 2 10:57:00 CET 2013

Nad tim jsem taky premyslel, bud od ADI nebo STM, asi koupim par vzorku a vyzkousim. Zbyva vyresit otazku, jestli analogovou verzi (a usetrit  si trochu praci), nebo digitalni verzi a dobastlit k tomu malej ARM do USBcka. Jak jsem na to koukal, tak jsou na to docela hotovy priklady, ze by to nemuselo zabrat moc casu (z vyzkumu). JM P.S. jednu vec moc nechapu – ty analogove verze vykazuji lepsi parametry (SNR, citlivost)???

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Monday, December 02, 2013 10:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vcely - Re: Druhy poslechovy slepy test

A snima se to dvema usima, jako kdyz se tam strci hlava? :) Resp, strci se tam umela hlava s dvema mikrofony? :) :)

Muzete zkusit nejaky z MEMS mikrofonu.

Napriklad

http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=2007+204263 <http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=2007+204263&Ntk=gensearch&Ntt=mems+microphone&Ntx=mode+matchallpartial> &Ntk=gensearch&Ntt=mems+microphone&Ntx=mode+matchallpartial