Vcely - Re: Druhy poslechovy slepy test

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 2 10:43:51 CET 2013

Dobry den,

s tym mikrofonom Vam moc nepomozem, jedine co Vam mozem povedat, ze by mal
byt co najmensi a mat dobru frekvencnu odozvu v meranom pasme, teda tych
100-500Hz, pripadne do 1kHz. S konkretnym typom Vam moc neporadim, len
tolko, ze pred par dnami bezal na hw.cz reklamny banner na nejake malinke
mikrofonny. Zial teraz to tam uz nevidim. Podla obrazku boli dost male a
naletovane na takej pidi-dosticke. Mozno ale pomoze niekto iny.

Problem rozdielu v snimani mikrofonom a Vasimi usami je principialne ten,
ze to ucho ma tusim 64 "mikrofonov" a ten Vas v uli je len jeden. A usi su
navyse este dve, takze sa da urobit aj priestorove vnimanie.

A.

Dňa 2. decembra 2013 10:26, Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz>napísal(-a):