ochranne zariadenia na komplexnych cievkach

Pondělí Prosinec 2 10:32:54 CET 2013

Asi tak před 15 lety jsem chvíli (půl roku) pracoval v elektru jako
prodavač. Aby firma dostála tomu, co říkal zákon, tj. český návod ke všemu,
co prodává, ke hrám na playstation přikládali okopírovaný papír, kde bylo:
šipka nahoru = pohyb nahoru, šipka dolů = pohyb dolů...

Ten reportér elektrice nerozumí a reportáž tomu odpovídá, u světýlek dokáže
posoudit jen jestli mají nebo nemají český návod... nebyl tam taky rozhovor
s nějakým "odborníkem", který by na kameru potvrdil, že bez českého návodu
ty žárovičky určitě někoho zabijou?

P.K.