Re: Zesilovač s TDA2822

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Prosinec 1 19:19:36 CET 2013

Je to vlastnost obvodu a nechapem preco sa tento obvod pouziva ako
sluchadlovy zosilnovac.
Do istej miery sa da potlacit tym, ze vystup k sluchadlam potiahnete
cez odporovy delic, napriklad 33/3,3Ohm, za Boucherotovym RC clenom.
Znizite tym vykon zosilnovaca - ktory je zbytocne velky - ale aj
znizite sum. Je to take drevorubacske riesenie.