Re: Oprava monitoru- kondenzátory

Neděle Prosinec 1 18:15:05 CET 2013

Takovy aktivista nejsem, jen jsem jiz parkrat monitor s timto IC opravoval
tak mam servisni manual v PC.
U cca dvou ks jsem dokonce procesor menil, ale to byly total mrtvoly, jinak
byla nejcastejsi zavada, ba primo bych rekl vyrobni vada, plovouci (vlnici
se) obraz to se resilo pridanim kondenzatoru do 1,8V vetve. Pokud jde o
resetovaci IC, ten tam byt muze, ale  nemusi,  zminil jsme ho v souvislosti
s popisovanou zavadou.