Autobaterka s okynkem

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Prosinec 1 12:16:32 CET 2013

V servisu mi vzdy meri baterku, dostanu graf prubehu pri zatezi a pod tim je
vyhodnoceni jestli je baterka dobra. (zatim vzdy vysla jako dobra)
Rekl bych zastavte se do servisu at vam ji premeri.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: 1. prosince 2013 11:55
To: ! Hw-News (hw-list na list.hw.cz)
Subject: Autobaterka s okynkem

Nastala zima a s ni se ozivuji "startovaci" thready :-)

Mam v aute baterku, ktera ma nahore male kulate okenko a u toho obrazkovou
legendu: zelena - plna baterka, cerna - polovina baterky, bila - skrtnuta
baterka. V okynku je (sice blbe, ale presto) videt barevny tercik. Puvodne
jsem si myslel, ze to je nejaky indikator starnuti akumulatoru a ze, kdyz se
ukaze bila, znamena to koupit novou baterku. Cim dal vic mam ale pocit, ze
to je pouze nejaky integrovany hustomer, ktery indikuje stav nabiti.

Nemel jste nekdo neco podobneho rozebraneho? Pokud je to jen hustomer, da se
z neceho nejak kvalifikovane odhadnout, jak dlouho jeste akumulator bude zit
(rok vyroby 2010)? Je mi jasne, ze by ho slo vybit a nabit nejakou
nabijeckou merici skutecnou kapacitu, ale nic takoveho nemam. Zatim se zda,
ze nabijeni probiha rozumne a baterka je asi i docela tvrda (napeti stoupa
pri nabijeni 5A krasne pomalinku). Ale presto bych rad predvidal, jak se
bude chovat dal...

Jakub Serych