Raspberry ttyAMA0 + ttyUSB0, cteni dat

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Srpen 30 20:57:02 CEST 2013

Přesnou odpověď neznám.
Napadá mě jen možnost, že by byl sprasený ovladač toho UARTu tak, že by usb
moc nepouštěl k lizu.

Spíš bych to čekal obráceně, protože tipuju obsluhu USB zařízení jako
náročnější než na sběrnici pověšeného uartu.
Zkusil bych ještě jiný než FTDI převodník a pak bych asi kontaktoval autora
ovladače toho interního UARTu. Jeho email bude ve zdrojáku v jádře.
Pokud ho neumíte najít, podívám se, ale momentálně se mi už několik měsíců na
RPI práší, takže ani nevim kde mám zdrojáky jádra na disku a jestli jsou
aktuální.

Mám pocit že jak spi tak klasický uart je v rpi hardwarový, nikoliv bitbang na
gpio, ale i tam se můžu plést.

Jakub Ladman