datasheety pre 1Gb LAN switch (Realtek RTL8367-VB alebo BCM5397, BCM5398, BCM53115U)

Ondřej Pužman puzman na gmail.com
Pátek Srpen 30 18:14:57 CEST 2013

Nedají, NDA musíte podepsat. Ale to jde zařídit a pokud to pan Puobiš
myslí vážně a chce vyrábět 1k+ ks switchů ročně, tak by to mělo jít.
My máme NDA podepsané a obvody pro switche od Marvellu používáme.
Detaily nevím, za firmu to zařizoval kolega.

S pozdravem,
Ondřej Pužman