[OT] Svareni, elektrody

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 30 10:08:50 CEST 2013

Já osobně po přerušení svařování odrolím konec elektrody rukou - prostě
tu špičku v rukavici zmáčknu mezi prstama. Používám elektrody 2 - 3,15
mm a tohle se mi osvědčilo asi nejvíc. Při klasickém oklepávání se mi
často uloupnul velkej kus obalu.

Jirka