prevod O2 na Tescomobile

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Srpen 30 07:54:39 CEST 2013

Tak rano mi uz moje cislo funguje na Tescomobile

Puvodne jsem uvazoval mobil.cz , ale tam data po FUP klesaji na 16kb/s
U Tescomobile klesnou na 200kb/s, coz je unosne pro provoz na tabletu, ...

Mam Clubkartu TESCO a pri nabiti je 2x navyseni kreditu. Na dovolene jsem
tak mel (na jine karte) 7Kc/MB

Tesco jede v O2, takze o pokryti a kvalitu nemam strach.

A tesco samoobsluha je velice prehledna, jednoducha

Ale nazory mohou byt ruzne, podle mne stejne musi dojit k neomezenemu tarifu
kolem 300Kc do vsech siti vcetne dat

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Friday, August 30, 2013 6:32 AM
To: HW-news
Subject: Re: prevod O2 na Tescomobile

Proč jste zvolil TescoMobile? Já (chci síť O2) uvažuji o BleskMobil. Zde
http://www.dtest.cz/tarify je docela pěkné srovnání. TescoMobile vychází
lépe, jen do konce roku, pak je dražší. Pokud bych někdy chtěl využívat
data, je BleskMobil také levnější.
Je nějaký jiný zásadní důvod, který mi unikl, proč ne BleskMobil?
Martin Záruba