[OT] Svareni, elektrody

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 29 20:40:59 CEST 2013

Ako podstatne jednoduchsie (a lepsie) riesenie povazujem pouzit bazicku
elektrodu. Mozem zvarat smerom ako sa mi hodi, zvar bude vzdy dobry. Struska
NIKDY nezostane zaliata vo zvare, ale krasne vyplava na povrch, kde sa da
bez problemu odklepnut.
Ja sa problemom radsej vyhnem, nez sa ich ucit riesit  :-)

                                               Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh"

otočte směr pohybu o 90st - nejeďte po škvíře, ale napříč, jeďte od horšího
materiálu k lepšímu a na něm to típnete do ztracena, délka "červa" bude
kolem 1-2cm.

Pokud máte velkou škvíru, tak ji zmenšete - udělejte rovnoběžné housenky,
případně několik na sebe. Pak mezi ně to buďto krásně vteče, nebo opět
strategie 90st - tak se to dá dělat při svařování nad hlavou.

A hodně mi pomohlo samozatmívací sklo (cca 13$ z ebay), na masku kolem hlavy
guma a obě ruce volné. Bacha na pot aby nezatekl do toho skla - je třeba mít
potítko!