[OT] Svareni, elektrody

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 29 12:16:16 CEST 2013

 29.8.2013, 12:11:26

Jeste se snad slusi dodat, ze rutilky jsou tolerantnejsi k navlhnutemu
obalu, coz je vyhodne, mate-li balik elektrod otevrenej rok nekde v
garazi.
Ale jak uz jsem psal pred temi 17 mesici, u modernich elektrod a
modernich invertoru, se ty rozdily dost stiraji a na domaci lepeni je
to skoro jedno, co pouzijete.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz