STM32: STM32F051 discovery UART

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 11:48:54 CEST 2013

Právě ten HardFault se mi stává dost často, přístup DMA někam jinam,
současný přístup do stejné paměti
jako DMA ethernetu ... Black Magic Probe to nejen zvládne ukočírovat, ale
navíc má možnost dokonce zjistit
příčinu toho HardFaultu (skript na straně GDB) takže je to opravdu debug.
Pravda, zatím jen na stm32,
luminary micro lmixx, atmel sam3s, nějaké arm7tdmi a lpc čipy s kdovíjakou
penetrací. Na stm32 to funguje
perfektně.

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Mraz <mraz na seznam.cz>
Datum: 29. 8. 2013
Předmět: Re: STM32: STM32F051 discovery UART

"Tohle je zajímavá myšlenka (tedy to připojení gdb přímo na sériový
port), bohužel to omezuje jen na procesory ST. A zjevně to zase tak
triviální nebude.
Asi zůstanu u toho OpenOCD i když funguje dobře jen, pokud není nějaká
dramatická chyba v debugovaném programu. Pokud je tam něco, kdy to
spadne do HardFaultu, většinou chcípne. Což je u debugeru docela
podstatná chyba. Nicméně po vychytání počátečních much toolchainu je to
tak nějak použitelné.

Mrazík