Odchazejici BD911

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 28 19:14:21 CEST 2013

 28.8.2013, 18:33:55

Tak ono je to predevsim otazkou definice pojmu "original".
V sirsim slova smyslu, to lze chapat tak, ze original je vse co neni
padelek.
Takze original je BD911 s logem CDIL, vyrobeny v tovarnach CDIL,
pripadne v v tovarnach Janc-jin-un na objednavku CDIL, ale uz ne, to co
tam bylo vyrobeno, bez vedomi CDILu.
V uzsim slova smyslu, pak je originalem jen to, co vyrobil ten kdo
puvodne soucastku s danym oznacenim uvedl na trh.
Vubec si nejsem jist, zda ST je puvodnim vyrobcem BD911 a ne
treba Telefungen. Pritom v tomto smyslu slova kopie, mohou mit lepsi
parametry, nez original, napr. kdyz onim "kopirovacem" je AD nebo LT.

K tem prikladum z ebay, vzhledove se vyrobe ot ST podoba ten 1.
priklad, co je na nem ST logo, ale sam prodejce uvadi, ze jde o
generic, je tedy mozne, ze obr. je jen ilustracni a vzhled toho co
eventuane prijde postou bude jiny.

Ja jsem ochoten, priznat status originalu takove soucastce, ke ktere existuje ds,
nejen dle typoveho oznaceni ale i podle vyrobce a u ktere skutecne
parametry souhlasi s temi v ds. Coz ale v amaterskych podminkach
ne vzdy jde alespon orientacne zmerit. Ale uz to, ze ds nebo jeho cast
nese stopy toho, ze byla vyrobena scanovanim je podezrele, napr.
rozdil v nakrese pouzdra mezi ds ST a ds Inchange Semiconductor
http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=BD911

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz