Odchazejici BD911

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 28 16:49:53 CEST 2013

 28.8.2013, 16:14:18

I pres jistou neaktualnost tohoto vlakna, si dovolim pridat jeste
jednu poznamku.

Pisete, ze tranzistory odchazeji nezavisle na vyrobci/dodavateli.

Uz tohle je podivne, nebot vyrobce, tedy duveryhodny vyrobce je v
soucastnosti IMHO pouze jeden - ST. Druhym byl v minulosti MOSPEC, ale
to uz je dosti davno a pripadne T by musely pochazet z hodne
zaprasenych koutu skladiste.
Pokud porovnam nekolik beznych prodejcu, tak jedna skupina prodava
<sub> za cca 10 Kc/kus, druha za vice nez dvojnasobek.
I kdyz tento rozdil, je pripadne mozne, vysvetlit rozdilnou cenovou politikou a
vykyvy na polovodicovem trhu, zvysena obezretnost, zvlaste pri nakupu
z te prvni skupiny je asi na miste.

No a pokud stale pochybuje o tom, ze tohle se nekomu vyplati
pajcovat, rozhlidnete se po ebay-ji, treba:
http://www.ebay.com/itm/20pcs-BD911-Generic-Transistor-NTE331-ECG331-/121027014158?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c2dc5ae0e
http://www.ebay.com/itm/TRANSISTOR-BD911-NPN-DARL-Di-100V-8A-70W-1Mhz-s-750-22591-47-/130844224331?pt=Bauteile&hash=item1e76ec6b4b
http://www.ebay.com/itm/TRANSISTOR-BD911-NPN-NF-L-100V-15A-90W-3Mhz-22547-43-/130843651131?pt=Bauteile&hash=item1e76e3ac3b

S pozdravem Pavel