Ridici jednotka Modicon TSX Nano ztraci obsah RAM - snad vyreseno

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Srpen 27 19:50:07 CEST 2013

Zdravim
Protoze pri takovem prenosu to vymaze promenne, ktere chcete zachovat po
vypnuti a pri prvotnim nahravani je mate nastavene na nejaky defaultni
hodnote.
Milan