Re: Zajímavá závada myši

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 27 14:54:22 CEST 2013

S tímto problémem jsem se setkal taky. FTDI+AVR, na vyzkoušení jsem nechal
2x za sekundu posílat 123. Po chvílu se objevilo, že byl nalezen nový
hardware "Microsoft pointing device" a pak myš začala fungovat tak, že se s
ní sice dalo jezdit, ale vždy se rychle vrátila do levého horního rohu.

Protože to ale nenastalo hned a ještě k tomu jsem měl zrovna návštěvu, tak
mi nedošlo, co se stalo. Myslel jsem, že se rozbila myš. Půjčil jsem si
podnájemníkovu, byla taky "rozbitá", restartnul jsem počítač, že se tedy asi
rozbil driver... No a pak teprve mi to došlo.

Závěr je, že zařízení by nemělo bez vyzvání pravidelně posílat příliš malé
bloky dat, příliš standardní rychlostí.

PH

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To Vam skoro zavidim. Ja mam obycejnou mys do PS/2. Mam v PC take 2
prevodniky s FT232R a pokud jim nainstaluji ovladace, sama od sebe se mi
nainstaluje dalsi mys Microsoft Ballpoint.
A pak se mi kurzor mysi mele a popojizdi podle toho jak do tech
prevodniku FTDI chodi data.
Co s tim delat jsem jeste nezjistil.