Bastleni - multimetr - zdroj

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Srpen 25 16:01:05 CEST 2013

Dobrý den,

já tedy také přidám svůj názor. Držím se hesla, které pregnantně zformulovat
jeden můj kamrád , taky radiomatér. "Nebastlím to, co průmysl vyrábí" .
Je zcela zřejmé, že multimetry a zdroje do této kategorie patří.
Sám mám  regulovatelný zdroj ARITMA TSZ75 ( 2 x  36V reg), 2 x 15V, 1 x5 V.
Koupil jsem ho nefunkční na burze za 1000 Kč, vyměnil vyschlé elektrolyty,
jednu diodu a jeden tranzistor a dokonale slouží.  Dokumentaci mám, jsou
tam jen obyčejné
Tesla součástky a kdykoli ho opravím.
Co se týče měření, tak mám dva obyčejné multimetry, několik ručkových
přístrojů
s bočníky až asi do 40A.  Pak velmi mnoho jednoúčelových přípravků pro
specieální
radiomaterská měření.  Přesnost těchto věcí je nevelká, ale pro moje účely
to stačí.
Bastlím výhradně různá takováto radiomatérská udělátka, základní
radiostanice jsem si
samozřejmě koupil od japonského průmyslu.
Myslím si, že téma té vaší diplomky by mohlo být zajímavé, ale to, jak jste
k tomu přistoupil,
k ničemu smysluplnému nepovede.
Navrhl bych vám vypracování detailního dotazníku z různých oborů bastlení
a měl byste se pokusit získat co možná nejvích respondentů, tak aby
statistické
zpracování a následné závěry a komentář měly nějakou vypovídací hodnotu.