Parametry účastnické zásuvky STA

Neděle Srpen 25 15:45:10 CEST 2013

Dobré odpoledne,

	moc děkuji za informace. Podle té tabulky to vypadá, že průchozí útlum
je 1 dB a odbočný je 13 dB, takže náhrada kouskem ze šuplíku s odbočným
útlumem 8 dB není asi ideální, ale funguje to. Je otázkou, jaký má ta
nová útlum průchozí, ale zatím nikdo neremcal.

	Zásuvku máme průchozí, celkem je v domě šest bytů a jak to je zapojené,
to vědí asi jen mocnosti nebeské, protože je to celé nějaké divné. V
bytě máme jednu zásuvku, ale kolik jich je ve větších bytech pod námi,
to nikdo neví. Podle řečí sousedů je ale možné, že jich tam mají více.
Záhadou je i to, že na obou kabelech vedoucích ze zdi je signál stačící
k provozu set top boxu. Na jednom z těch kabelů je o něco slabší. Najít
specifikaci k zásuvce EU3607 se mi nedaří. Možností kde ji koupit je
mnoho, ale na všech mnou nalezených webech se dokolečka opakuje stejný
text. Krom webu ABB kde se uvádí odbočný útlum 7 dB a ne 8 jako všude
jinde na webu a na krabičce.

	Chtělo by to celkovou rekonstrukci, ale to je politicky neprůchodné už
proto, že snad všichni mají kabelovou televizi nebo satelit. A když se
nikomu nechce ani do zateplení domu s tím že "my jsme tu všichni už
staří, tak ať si to za čas udělají mladí" tak je to celkem jasné.

	Asi to dopadne tak, že to nějak zašmoulím a z okna vystrčíme svojí
anténu. Už kvůli čtvrtému multiplexu, který vysílá z Ústí, ale naše
společná anténa kouká na Litoměřice.

	Saša Svobodová