Bastleni - multimetr - zdroj

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Srpen 25 13:09:06 CEST 2013

Vase premisa mi pripada nesmyslna - prostudujte si Amara za bolsevika - byly
tam speciality te kategorie, ktere uvadite ? (nebo jejich tehdejsi
ekvivalenty) ne tam byla de-facto spotrebni elektronika trznicoveho typu -
po ktere byl nejvetsi hlad.

Jinak upadek bastleni podle mne spociva v necem jinem - v nerealnych
predstavach co je mozne ubastlit - decko stravi vikend nad NE 555 a kdyz
ukaze kamosum blikajici LEDku tak mu kamosi reknou - OK a ted at to blika 3x
dlouze a 5x kratce - takovych frustraci zajzije mladeznik 3-5 a pak toho
necha.

Kdyz se dnes podivate co delaji "bastliri" treba v Americe tak vsechna
jejich zapojeni jsou uplne stejna - Z ARDUINA vedou draty do kontaktniho
pole a odtud do nejakeho modulu koupeneho jako jiz hotovy na DealExterme.

"Civilizovane" staty aktivne vystupuji proti jakekoliv vlastni iniciative
ohrozujici zisky megakorporaci - kdyby dneska 15 lety mladeznik delal pokusy
s dusicnanem draselnym jako jsem delal ja v 15 tak ho vedou v poutech jako
teroristu ..... tak proto se nebastli

Zdravi Petr Kubac