Re: Parametry účastnické zásuvky STA

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 25 11:39:54 CEST 2013

 25.8.2013, 11:33:12

Parametry budou nejak "zakodovany" v tom razitku na posledni fotce.
Nejaky stary praktik bude jiste vedet, jak do dekodovat.
Ale ono to ani neni tak moc potreba.
Pokud vite kolik zasuvek je v rozvodu, a na jakem miste byla ta vase,
tak to na koupi nove celkem staci.
Koncova zasuvka je koncova, tam neni co resit.
Pred ni je 1, 2, nekdy i 3 pruchozi s odbocnym utlumem 3dB.
Cim blize antene (antenimu zesilovaci) tim vetsi odbocny utlum je
pouzit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz