SPI

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Sobota Srpen 24 22:16:11 CEST 2013

Čtyři kusy 1K jsem odpájel a regulátor přemostil. Jinak už to začalo něco dělat (MISO reaguje), ale stále to není ono :-) Ještě odpájím 470 a udělám místo nich propojky.

Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Jaromir Sukuba [jarin.hw na gmail.com]
Odesláno: 24. srpna 2013 15:21
To: HW-news
Předmět: Re: SPI

Keby len pull-down, ale cely napatovy delic v ramci nejakeho nie
celkom podareneho napatoveho prisposobenia.
Ono je to robene pre - prepytujem - Arduino, cize system s 5V
urovnami. Preto aj ten napatovy regulator.

Aj ja som takto parkrat "usetril cas" kupou hotovej veci, na ktorej
"netreba nic riesit".