Re: OT: Spořič energie Eltrick

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Srpen 23 10:41:23 CEST 2013

http://elektrika.tv/video/2013/13_eltrick_1.mp4

-----Original Message-----
From: Roman Vostřel
Sent: Thursday, August 22, 2013 9:58 PM
To: HW-news
Subject: OT: Spořič energie Eltrick

Dobrý den, nedostal se někomu do ruky výše uvedený výrobek, jestli to má
cenu si stím hrát? Byl u nás nějaký prodejce a tvrdí, že poskytnou
záruku na snížení spotřeby o 25% u odporové zátěže. Ze zvědavosti to
chci to zkusit u bojleru, u kterého to jde dobře ověřit. Prý tam musí
být jiné topné těleso, musí to mít symetrickou zátěž. Mám k dispozici
analyzátor sítě C.A 8583,zobrazuje až do 50té harmonické tak jsem
zvědavý co naměřím. Nějak mě nejde do hlavy, že nabízejí vrácení peněz
při nesplnění 25% a nebrání se otestování s Dražickým bojlerem. Kde může
být nějaká klička?