Re: OT: Spořič energie Eltrick

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 22 22:45:37 CEST 2013

 22.8.2013, 22:39:17

Moznosti je nekolik.
 Treba je prodejce tak blbej, ze tomu sam veri a az zadnou usporu
nenamerite, bude uprimne zdesen.
 Nebo je moznost zkouseni soucasti "reklamni kampane" a pocita se s
tim, ze 99% lidi nic merit a zkouset nebude a tomu 1% se holt prachy
vrati.
 No a konecne je tu i takova moznost (z vaseho pohledu ta nejhorsi),
kterou bych charakterizoval lidovou prupovidkou "sliby se slibuji,
blazni se raduji".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz