Tužkové AA NiMH akumulátory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 22 21:36:25 CEST 2013

Vyloučené to není, ale s rostoucí kapacitou klesá proudová zatížitelnost. Je
to jako u kondenzátorů - jejich kapacita, napětí, proud versus rozměry.

Uvnitř je role kov,nasáklý papír, druhý kov,nasáklý papír - jako u
elektrolytů. Celková plocha určuje kapacitu, tloušťka kovových fólií pak
proudovou zatížitelnost, tloušťka papíru životnost.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdenek

Přišla mi nějaká "úžasná" nabídka na AA s kapacitou 4700 mAh! Odkaz sem
raději dávat nebudu, aby to nebylo považováno za reklamu.

Asi jsem nějak zaspal dobu, ale ještě nedávno byla špička někde kolem 2800
mAh. Došlo k nějakému revolučnímu objevu nebo změně technologie?
Nebo jen Číňani změnili potisk? J