Bluetooth ve zpetnem zrcatku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 22 20:57:00 CEST 2013

Osobni zkusenost nemam, jen podle fotek to vypada, ze displej je presne v
miste, ktere v zrcatku vyuzivam nejvic, nebral bych nic, co mi bude jakkoli
zasahovat do obrazu v zrcatku.

Nedavno jsem si zastavel auto pri preprave nakladu tak, ze jsem nevidel
vnitrnim za sebe - a je videt, ze jsem toho v nakladaku ci dodavce moc
nenajezdil. Diky tomu, ze mam bryle, tak mi na bocni zrcatka nestaci jen
pohnout ocima, ale musim otacet hlavu (zorne pole zuzene prave temi
brylemi), takze logicky vnitrni pouzivam nejcasteji. Kdyz jsem ho najednou
nemel, mel jsem dojem, ze jsem slepej a vubec jsem netusil, co se za mnou
deje - a to jsem si to takhle nalozil na cca 200km, desne prijemne...
Prezili jsme to, ale jel jsem hluboce pod svym rychlostnim prumerem a citil
jsem se velmi nejiste - takze za mne je to hezky napad, ale pro nekoho
jineho.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Petr Hracek
To: HW-news
Sent: Thursday, August 22, 2013 8:17 PM
Subject: [OT]: Bluetooth ve zpetnem zrcatku

Chtel bych se Vas zeptat, jestli nemate nekdo zkusenosti s bluetooth
ve zpetnem zrcatku.

Mam dve moznost budto bluetooth jako klip na clonu, nebo do zpetneho zrcatka

http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Car-Rearview-Mirror-Embedded-Mini-LCD-MP3-Player-FM-Radio-Transmitter-/171091186987?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item27d5d4552b
http://www.ebay.com/itm/Car-Rearview-Mirror-Bluetooth-Speakerphone-MP3-Player-FM-Transmitter-Hands-Free-/190807877465?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item2c6d092759
http://www.ebay.com/itm/VOSSOR-REARVIEW-MIRROR-BLUETOOTH-MODEL-NO-SFK411-/231037056461?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item35cae1b5cd

To ve zpetnem zrcatku se mi libi vic.