akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Srpen 22 07:00:44 CEST 2013

zdravím,
já to dělám tak, že vezmu pásovinu, naříznu do ní drážku o průměru hřídele,
nasadím pod pastorek a upnu do velkého svěráku. (co nejblíž tak aby to
nedrnčelo)
Rotor (případně celý motor) visí v luftě za ten pastorek. Pak jen kousek
tyčky, kterou vyklepnu hřídel z pastorku.
Někdy to chce celkem ránu.

Zapik