akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Středa Srpen 21 17:00:51 CEST 2013

Tie zahnuté pliešky som tam aj ja videl. Len som nemal odvahu to rozobrať.
Predsa tá vítačka ešte funguje a nebol som si istý či sa to bude dať zložiť
do pôvodného stavu po rozobratí. Keď budem mať chvilku čas skúsim to
rozobrať. Okrem vyčistenia sa tam asi nič iné spraviť nedá....

robo