akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Středa Srpen 21 16:01:26 CEST 2013

Dobrý deň

mohol by som sa spýtať ako ste ten NAREX motor rozobral? Aj mne v tom NAREX
motore iskrí a z motoar cítiť ozón (ako z nového elektronáradia pri
"zabrusovaní" uhlíkov ). Motor zatial má aj silu aj otáčky, len ide z toho
ten smrad....

robo