akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Srpen 21 14:36:19 CEST 2013

A  nebude odlomene z kontaktov komutatora
a teraz ostra hrana obrusuje uhliky?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Wednesday, August 21, 2013 2:22 PM
To: HW-news
Subject: RE: akuvrtacka, problem s motorem nebo regulaci ?

tak jsem ji znovu prohnal a vysledek je ze se uz nekdy ani nerozjela.
vrtacka ma auto_lock sklicidlo, takze rukou ji jen tak neotocim.
podle zvuku je to na 99% v miste uhliku. je videt i jiskreni.
tak jsem ji znovu rozebral a vypadnul zase cernej pracha kousky, takze asi ty uhliky ...
ty se daji nejak vymenit ?
prodava se samozrejme jen celej motor za 1/2 ceny vrtacky bez baterky ..
fotky jsou tady http://ulozto.cz/x8NtNSt7/bosch-motor-zip
tomik.