Napajeni senzoru?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 21 11:02:17 CEST 2013

On Wed, 21 Aug 2013, hutta.j na seznam.cz wrote:

> Otazkou je jak vyresit napajení, pouziti lin. stab je technicky
> jednoduche,
> ale cele kouzlo cidla s nizkou spotrebou pujde do ...
> V procesoru se mi flaka PWM a 1MSPS ADC.
> Poradite jak problem resit, uvital bych nejakou AppNote ci vzorove
> reseni.

Myslim ze nepotrebujete PWM , staci obycejny vystupni pin - na nej
povesit PNP spinaci tranzistor ( +2 odpory) a za tranzistor klasiku
diodu (shottky) a civku a kondenzator . Zpatky do ADC jeden RC clen na
filtrovani spicek.

Pokud neni problem s mistem a civka muze byt vetsi tak se to nemusi
resit nijak rychle - sepnout tranzistor , kontrolovat narust
napeti a kdyz je na limitu tak rozepnout tranzistor a kdyz napeti
poklesne tak zase sepnout. Muze to mit frekvenci jen kHz nebo i min.