OT: Digitalni merak nemeri v aute

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 20 15:25:13 CEST 2013

 20.8.2013, 15:19:02

Jak uz bylo receno, rusi vsechno, ale zasadni je ruseni od
NEODRUSENEHO zapalovani.
Kamarad autoelektrikar, se nikdy nezminoval, ze by mel nejaky problem
z merenim DMM, ja pouzivam v garazi ten nejlevnejsi DMM a na skodlivce tim
take merim zcela bez problemu.
Neodrusene zapalovani je proste prasarna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz