COM porty a win XP

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Srpen 20 11:15:38 CEST 2013

Děkuji za nápad, nicméně se obávám, že uvedená AN řeší to, pokud ke
stejnému portu připojím jiné zařízení (resp. stejné VID a PID zařízení s
jiným sériovým číslem).

Tam potom chápu řešení - buď naprogramovat zařízení tak, aby měla stejná
výrobní čísla, nebo donutit Win, aby sériová čísla ignorovaly.

Líbí se mi odst. 3.4 - Use Location IDs - Win potom ignorují sériová
čísla a zařízení se identifikuje jen pomocí čísla USB, do kterého jsou
připojena (Location ID).

Já bych to ale potřeboval naopak - aby směrodatné bylo sériové číslo
zařízení a win ignorovaly Location ID.

Smůla je, že Prolific nemá ani ty pěkné diagnostické utilitky jako FTDI :-(

Jirka