LCD 16x2 modul - spotreba

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 16 17:56:09 CEST 2013

No, je fakt, ze na module ziadny kondik nie je... Ale osciloskop sa mi do
toho pchat nechce, lebo jednak na 20mV uz bude sumiet ako prasa takze
houby uvidim; druhak to LCD nie je v lufte ale je pripojene ku geretu kam
je kadeajako poprepajana zem, takze by som musel bud vytiahnut nejaky
oddelovaci trafak alebo si zbastlit nieco co by krmilo to LCD. A to sa mi
kvoli tomuto experimentu ani jedno nechce.... ;-)

Nech je ako chce, mozno tie prudy v absolutnych hodnotach nesedia; ze ale
na tie pullupy treba mysliet ak ide o spotrebu, tak to snad budes suhlasit.

J.