LCD 16x2 modul - spotreba

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 16 15:10:55 CEST 2013

Pol mA je slusne cislo, trebars u toho vysokmeru co som sa tu nim dnes
chvalil, je to stvrtina celej spotreby - mimochodom tam je displej s
HD44780 kompatibilnym radicom a tento efekt som tam vobec neriesil,
cim ti za tento kviz dakujem a idem to tam nejako osetrit :-)

Mas pravdu, kym sa nad tym clovek fakt nezamysla, sotva mu to pride na rozum.

Dňa 16. augusta 2013 14:57, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: