Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 14 18:36:29 CEST 2013

No, viacmenej takato bola aj moja predstava, ale kedze v tomto smere udaje
od vyrobcu chybaju, ja osobne by som predpokladal viac problemov (vacsi
rozptyl akehokolvek nespecifikovaneho parametra) nez co vyplynie z pokusov
s niekolkymi kusmi. Rad by som pocul, k comu ste dospeli. Mam obavy, ze to
puhym odporom v source nevyriesite; ako aj ostatni kolegovia pisali; znie
to tak, ze bude potrebne tranzistory riadit individualne. Uz len
specifikovany rozptyl VGTH u beznych vykonovych tranzistorov moze byt
vacsi ako jeho zmena v celom rozsahu pracovnych teplot, co s tym?

>Co se simulací týèe, poraïte prosím simulátor, který øe¹í i dynamické
>teplené jevy a interakce tranzistorù na chladièi.

Ako bolo povedane, SPICE. Bohuzial, nie so zabudovanym modelom MOSFETu;
musi byt vypracovany vlastny model. Tepelny obvod je modelovany tiez
elektricky. Inspiracie je hafo, z guglu mi vypadlo ako prve napr.
http://www.fairchildsemi.com/an/AN/AN-7533.pdf , ale bohuzial je to
skutocne velmi pracne. O nicom hotovom neviem.

wek