[OT] zivnost na vedlejsak a daneni

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Srpen 14 11:24:10 CEST 2013

Omlouvam se za OT, ale precijen se trosku HW tyka a jsu tu lidi, co
delaj na sebe...

Chtel bych se zeptat jak se postupuje, kdyz se nekdo chce prizivovat
vyrobou elektronickych zarizeni a psanim SW. Jak to danit spolecne se
zavislou cinnosti je mi jasne. Co mi neni jasne je jake zivnosti jsou
potreba.

Pro HW zrejme remeslna zivnost:
Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů,
elektronických a telekomunikačních zařízení

Pro SW pak tato volna zivnost?
Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií,
zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály

Pri daneni se pak musi prijmy evidovat zvlast a pausalni naklady v
prvnim pripade uplatnit 80% a v druhem 60%?

V pripade, ze by SW souvisel s HW, tak se to musi tez rozdelit, nebo
to lze schovat pod remeslo a tudiz 80%?

DIky,
PK