Re: c_ letní zimní čas

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 13 22:00:03 CEST 2013

Ale to by ta tabulka vyplivla taky. Stačilo by ji projíždět a až by program
narazil na datum vyšší, než je aktuální,
podle toho, zda by aktuální index byl sudý nebo lichý  by řekl letní/zimní.

V Pascalu by to byl nějaký cyklus repeat - until , který by zvětšoval index
v tabulce
až do okamžiku , kdy by aktuální  datum bylo vyšší než v tabulce podle
indexu.
Pak byste se jen podíval na aktuální index a podle lichý/sudý byste řekl
letní/zimní.
Nebo má moje teorie nějakou mezeru ?

repeat