OT nahrávání hovoru ( bylo: navigace v telefonu nebo samostatne)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Srpen 13 14:02:31 CEST 2013

Dne 13.08.2013 13:52, Kuba Jan napsal(a):

>   Já používám telefon jako , telefon se záznamníkem hovoru
>

> Můžete prozradit čím v Androidu nahráváte hovory?
> Nenašel jsem nic, co by umělo nahrát volaného. Ten je syšet vždy jen
> vazbou ze sluchátka telefonu do mikrofonu.
> Pokud mluví volaný tiše, jeho hovor se nenahraje...
> Děkuji JaKub

Používám Sun Call Recorder
https://play.google.com/store/apps/details?id=yourapp.sunultimate.callrecorder_en
se zapnutou volbou "Try to record phone calls directly from the phone
line". Podle diskusí, co jsem měl možnost přečíst při hledání, hodně
záleží na typu telefonu. Mi to funguje na SG4.

JF