navigace v telefonu nebo samostatne

Úterý Srpen 13 11:53:58 CEST 2013

Dne 13. srpna 2013 11:30 Martin Persich <persich na transcon.cz> napsal(a):
> - v režimu "nejrychlejší" mne ve střední čechách provedla těmi
> nejnemožnějším cestami

Navigace nějak počítá s rychlostními limity jako s reálnou rychlostí,
tj. mimo obec se dá jet 90 a šmytec... pak je delší cesta v reálu
rychlejší, protože je lepší, širší, přehlednější atd.

> - prozatím se mi bohužel nepovedlo připravit trasu s průjezdnými body v
> počítači a nahrát ji do navigace, ale může to být i "rukama" ...

To jsem na svém garminu taky nikdy neudělal, jde tam nastavit
průjezdní bod, ale jen jeden. Když navigace naviguje, zadám nový cíl a
navigace se zeptá, jestli je to nový cíl cesty nebo průjezdní bod. Víc
než jeden průjezdní bod nejde nastavit.

P.K.