OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Úterý Srpen 13 11:20:35 CEST 2013

Mám už 6 let Garmin Nuvi 200. Dneska už se neprodává, bude nějaký
novější model, třeba tenhle
http://www.datart.cz/null-GARMIN-GARMIN-nuvi-40-CE.html

Ovládání jednoduché a intuitivní, koupil jsem použitou, neměl jsem
návod a na všechno jsem přišel. Zobrazení na displeji dobré. Po všech
stránkách mi vyhovuje.

Samozřejmě se podle navigace musí člověk naučit jezdit, buď jí budete
slepě důvěřovat a provede vás cestami, po kterých byste jinak nejel,
ale do cíle dovede. Pokud si nevzpomene, že teď se pojede po silnici,
která se teprve staví ;) Ale to se mi stalo jen jednou. Nebo si
vybíráte vlastní cestu, pokud ji trochu znáte i tak se dá. Navigace
pak přepočítá novou trasu.

Pokud si chcete navigaci půjčovat s přítelkyní, tak je zřejmě lepší
samostatný přístroj než něco v mobilu. Osobně si myslím, že je to
lepší v každém případě. Jeden z Muphyho zákonů říká: Čím má výrobek
méně funkcí, tím dokonaleji je splňuje. (Zákon víceúčelových
přístrojů).

(Měl jsem v ruce Tomtom a to mě ovládáním a uživatelskou přívětivostí
moc neuchvátilo.)

Pavel Kadečka.