navigace v telefonu nebo samostatne

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Srpen 13 11:10:03 CEST 2013

DD, pred mnoha lety jsem byl uzivatelem navigaci Tomtom a Garmin, nasledne
jsem presel na Navigon, u ktereho jsem vydrzel velmi dlouho, protoze byl
lepsi a aktualnejsi (ve sve dobe). Posledni dobou pouzivam NOKIA navigaci v
Lumii (zadarmo, v cene telefonu) a jsem spokojeny. Ve srovnani s predeslymi
navigacemi nejvic ocenuji kvalitni GPS (velmi vysoka citlivost) a slusnou
aktualizaci. JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of J.Polivka
Sent: Tuesday, August 13, 2013 11:02 AM
To: HW-news
Subject: OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Moc se omlouvám a nechci vyvolat fleme a tak kdyžtak na soukromý mail.
Pořídil jsem přítelkyni autíčko a chtěl bych pro ní a i pro sebe navigaci.
Prošel jsem pár Datartů apod. ale každý si stojí za tím co má sám a já se v
tom moc nevyznám. Chci pro ní to nejlepší a tak jsem si dovolil napsat do
konfery.
Mapy CR a SRN. Díky za každé info a radu.
Jindra Polívka